Jag har en farmor som bjuder på husmanskost på tisdagar. Man får matlåda & hembakat bröd med sig hem.
Det kommer en tidning i posten till L från moster M. Det brukar kunna dimpa ned en tidning till någon av oss lite då och då.
En mormor som levererade hembakat bröd i söndags. Hon står även för müsli med dunderhonung i.
Min mamma som ställer upp i vått & torrt.
En bror som är världens bästa barnvakt!
Jag har en grym släkt helt enkelt… är jag värd det här?!
Kommenterat på Skilda.nu